2009
Türkiye’nin ilk katılım sigorta şirketi olarak poliçe düzenlemeye başlandı.
2011
İlk kez banka kanalından satış yapıldı.
2015
• Limitsiz İMM ürünü geliştirildi.
• 1.000 acenteye ulaşıldı.
2016
• 1 milyar TL prim üretimine ulaşıldı.
• Türkiye’de bir ilk olarak bakiye iadesi yapıldı.
2018
• Lokasyon bazlı risk fiyatlaması hayata geçirildi.
• İlk sağlık poliçesi satışı yapıldı.
• 2.000 acenteye ulaşıldı.
2019
Hac ve Umre ziyaretlerine özel Ferdi Kaza ürünü çıkartıldı.
2020
• Hayat dışı sigorta sektöründe ilk 10’a girildi.
• Neova Katılım Sigorta, Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş.’nin %100 iştiraki oldu.
• Bankaların dijital kanallarından ilk poliçe satışı gerçekleştirildi.
2021
• Neova Sigorta unvanı Neova Katılım Sigorta olarak değiştirildi, logo ve kurumsal kimlik yenilendi.
• Ödenmiş sermaye 500 milyon TL’ye ulaştı.
• 5 milyon TL değerinde Neova GSYF (Girişim Sermayesi Yatırım Fonu) kuruldu.
2022
• Neova Techafull, Almanya’da ilk poliçesini kesti.
• 3.000 acenteye ulaşıldı.
2023
• Aktif büyüklükte 9. sırada yer alındı.
•11,5 milyar TL prim üretimine ulaşıldı.
•Kasko branşında özel binek otomobil pazar payı %5’e ulaşıldı.